Tuesday 12 February 2013

Herbalife mengubah kehidupan saya.

Salam,,
1st skali nk suara kan ketidak puasan hati sebab aku tak jumpa blog aku yang baru semalam aku create..! huh,, 1 jam aku godek,, macam2 aku dah buat.. well, nampak sangat kurang bijak IT kan? Last2 aku fade up buat yang baru.

Kurus..!
Tahun lepas, 2012,, azam baru aku masih sama macam azam2 sebelum ni.. azam yang sama sebab pe? sebab gebang lebih tapi NO ACTION!! yes,, no action means no result... aku percaya ramai kat luar sane alami macam aku kan? Sampai la mase abang aku bertunang, ade lah amek gambar dengan akak ipar aku,, Masya-Allah!!!!!!!!!!!!! macam badan orang da beranak 5 wei!! mase tuh abes la abang cameraman tuh aku sumpah seranah sebab tak pandai cari angle untuk aku nampak kurus..! marah aku berpanjangn bila akak ipar aku cuci gambar tuh,, upload kt facebook untuk tatapan umum,,! cis!!! lagi lah meluap2 marah.! Malu dengan diri sendiri pon ade.. yelah selama ni punya den cover baik punyer..gambar2 kat FB tuh  sume yang "nampak kurus" hehehe...eleh macam lah korang tak buat! Lama2 aku muhasabah diri,, bukan lah salah abang camera tuh,,, bukan lah salah mama yang masak sedap2,, semua nya salah diri aku..! aku berdoa semoga ALLAH tunjukkan jalan untuk aku jadi lebih sihat.. Aku perlu lakukan sesuatu untuk kesihatan aku sendiri...mase tuh Febuari 2012... 

Mac 2012, doa aku seakan-akan dijawab oleh ALLAH bila classmate aku post pasal HERBALIFE! Hati aku sangat2 YAKIN ini adalah jalan yang ALLAH tunjuk... sesungguh nya semua ini anugerah Allah.. tanpa ragu2 aku invest my pocket money (no PTPTN) mase mula2 tu dengan hanya 1set aku dah tron 3kg dlam mase 3minggu.. dah ramai kawan2 tegur... tapi aku dah pokai mase tuh then stop makan HERBALIFE.. student kan?? haha.. mase tuh aku tak tahu langsong yang HERBALIFE ni ade peluang nak buat side income... lepas 2bulan aku stop makan herbalife berat badan aku maintain!!!! amazing! sebab pe? before ni da try macam2 produk, da pernah diet 4 bulan tak sentuh nasi.. tapi lepas stop je mendadak naik balik berat..! membazir! aish....!

Once I know about the business opportunity, tanpa ragu2 aku terus sign up..! sekali lagi keyakinan anugerah ALLAH..Alhamdulillah... aku sign up tanpa pergi ape2 EVENT..! inilah permulaan selepas aku bertindak untuk KURUS!! Alhamdulillah aku turun 10kg dalam masa 3 bulan sahaja!

sekarang aku dah pon dapat berat ideal... nak tengok gambar yang meletupkan kehendak aku untuk kurus??? sat2
that's me

buruk kan? baru jadi adik pengantin..! aku taknak jadi pengantin dengan keadaan aku yang macam ni..! Alhamdulillah HERBALIFE dah ubah kehidupan aku... turun 10kg, jadi lebih sihat!!! !
shape up hasil dari nutrisi herbalife sahaja




Siapa yang berminat untuk turun berat badan macam yang aku buat,, bila2 masa contact je aku sedia jadi coach korang InshaAllah.. 019-2277371 / 014-3661035
okey sekian untuk entry ni..

No comments:

Post a Comment